من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

در این مقاله، چگونگی تبدیل شدن به یک مشاور رسانه ای، شناسایی مهارت های لازم برای تبدیل شدن به یک مشاور رسانه ای، بررسی وظایف آنها و برجسته کردن مزایای شغلی به عنوان مشاور رسانه های اجتماعی را مورد بحث قرار می دهیم.

چگونه مشاور رسانه های اجتماعی شویم

در اینجا برخی از مراحل لازم برای تبدیل شدن به یک مشاور رسانه های اجتماعی آورده شده است:

 

  1. درک کنید که مشاور رسانه های اجتماعی چیست

مشاور رسانه های اجتماعی متخصص در استفاده از پلتفرم های رسانه های اجتماعی است. برای تبدیل شدن به یک مشاور رسانه های اجتماعی، مهم است که بدانید چه چیزی مستلزم آن است. این می تواند به شما کمک کند تعیین کنید که آیا با آرزوهای شما مطابقت دارد یا خیر و اینکه آیا مهارت های لازم منعکس کننده توانایی های فعلی شما هستند یا مهارت هایی که می توانید به راحتی یاد بگیرید. همچنین، تحقیق در مورد نقش حیاتی است و این شامل فعالیت هایی مانند تحقیق در مورد رقبای احتمالی و مشتریان بالقوه است. تحقیق می تواند به شما در ایجاد یک استراتژی تجاری موثر برای استفاده در هنگام شروع خدمات مشاوره کمک کند.
تولید محتوا انگلیسی

 

  1. شبکه خود را بسازید

به دنبال فرصت‌های شبکه‌ای برای ایجاد یک برند شخصی به درستی باشید. شما می توانید با سایر تولیدکنندگان محتوا در صنعت ارتباطات حرفه ای و دوستانه ایجاد کنید. رهبران محتوا در صنعت خود را بیابید که به طور مرتب محتوایی را برای برند یا کسب و کار خود ارسال می کنند و با آنها درگیر شوید. آنها می توانند محتوا و اطلاعات ارزشمندی را ارائه دهند که می توانید از آنها به عنوان الهام بخش کار خود استفاده کنید. یکی دیگر از راه های عالی برای تعامل و شبکه با آنها، شرکت در رویدادها و کنفرانس های صنعت آنلاین و حضوری است.

مخاطبان آنلاین به محتوای واضح و آموزنده نیاز دارند تا آنها را جذب کند و توجه آنها را حفظ کند. محتوای عالی به مخاطبان شما آموزش می دهد و به آنها سود می رساند و آنها را تشویق می کند که به تعامل با یک برند ادامه دهند. یادگیری بیشتر در مورد فرآیند تولید محتوا می تواند به شما کمک کند مقالات خود را دقیقاً مطابق با انتظارات و اهداف مخاطبان خود سفارشی کنید. در این مقاله توضیح می دهیم که تولید محتوا چیست، نحوه توسعه استراتژی محتوا را بررسی می کنیم، مراحل ایجاد محتوای ارزشمند را بررسی می کنیم و مهارت های ضروری برای سازندگان محتوا را بررسی می کنیم.

تولید محتوا انگلیسی

                  

چگونه یک استراتژی محتوا ایجاد کنیم

عناصر زیادی برای ایجاد یک استراتژی محتوا وجود دارد، و شما باید در صورت نیاز آن ها را برای سازمان، تیم ها و مشتریان خود بپذیرید. تمام محتوایی که ایجاد می‌کنید باید با استراتژی‌ای که برای دستیابی به اصول محتوای خوب تلاش می‌کند، همانطور که در کتاب «عناصر استراتژی محتوا» ارین کیسان برجسته شده است، اطلاع‌رسانی شود.

 

ارین بیان می کند که محتوای خوب این است:

 

مفید

کاربر محور

پاک کردن

استوار

مختصر

پشتیبانی

به عنوان بخشی از استراتژی خود، ممکن است بخواهید:

 

ممیزی محتوا انجام دهید

اعتبار ایده های محتوا

اولویت بندی محتوا با استفاده از روش ها و تکنیک های عملی

یک معماری پیام بسازید

برای همه انواع محتوا خلاصه محتوای موثر ایجاد کنید

محتوا را تست کنید تا بفهمید چه چیزی بهترین کار را دارد

لیست کارهای بالقوه ای که می توانید انجام دهید طولانی است، اما لیست بالا نقطه شروع خوبی است! برخی ملاحظات کلیدی وجود دارد که باید رعایت کنید تا مطمئن شوید هر محتوایی که برند شما ایجاد می کند موثر است.

تولید محتوا با هدف

همه محتوای شما باید هدفی داشته باشد، وگرنه چرا برای ایجاد آن وقت صرف می کنید؟ چه برای کسب و کار، چه کاربر یا هر دو، محتوا باید هدفمند باشد.

تولید محتوا انگلیسی

بهینه سازی در سطح صفحه: مطابقت بهتر با هدف جستجوی فعلی، امتیازات محتوا و غیره.

مرجع محتوا/موضوع در سایت: بهترین کار این است که از چیزی مانند موجودی MarketMuse در اینجا برای سنجش، بهبود معماری سایت یا پیوند داخلی خود، و بهبود استفاده کنید.

تبلیغات خارج از صفحه: پیوندهای اعتبار دامنه و صفحه در مقابل رقابت در هر SERP مربوطه (Ahrefs و غیره)

 

دفعه بعد بیشتر در این مورد

 

نتیجه: چرا تولید محتوا مهم است و چرا باید آن را در اسرع وقت انجام دهید

تفاوت واقعی بین «تولید محتوا» در مقابل «ایجاد» یا «وبلاگینگ» به نظر یک مورد ساده از معنای شناسی از یک طرف، و رویای خیس خیالی یک بازاریاب متوسط ​​از سوی دیگر است.

 

(آیا "انتشار شبانه" واقعاً بیشتر رایانه شخصی است؟ من کاملاً مطمئن نیستم ...)

 

حقیقت جایی در وسط است:

 

مانند ترکیبی عجیب و غریب از 50 سایه مختلف خاکستری که به نحوه تشکیل تیم های محتوا، مونتاژ یک سیستم تولید محتوا، و ارتقاء جهنم محتوای دیجیتالی شما برای صعود به بالای SERP ها مربوط می شود.

 

زیربنای همه اینها تمرکز لیزری بر روی عملیات است، برای ایجاد فرآیندهای ضد گلوله، که به شما کمک می‌کند از صفحه‌گسترده به Google Doc تا Wordable (