من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

استراتژیست های محتوا معمولاً لحن برند را طراحی می کنند و ممکن است محتوایی را که شرکت به بازار هدف ارائه می دهد ایجاد و ویرایش کنند. یک رزومه موثر برای موقعیت استراتژیست محتوا، توانایی شما را در انجام کارآمد این وظایف نشان می دهد. مهارت‌های ضروری را که می‌توانید در رزومه خود بنویسید، بررسی کنید تا کارفرمایان بالقوه را نسبت به شایستگی خود متقاعد کنید و شانس استخدام خود را افزایش دهید.

نمونه هایی از مهارت های رزومه استراتژیست محتوا

موارد زیر نمونه هایی از مهارت های استراتژیست محتوا هستند که می توانید برای نشان دادن مهارت خود در رزومه خود بگنجانید:

 

ارتباط

مهارت های ارتباطی توانایی شما را در انتقال واضح اطلاعات به دیگران نشان می دهد. استراتژیست‌های محتوا هنگام استراتژی‌بندی الزامات بازاریابی یک شرکت، اغلب با تیم‌ها و متخصصان مختلف تعامل دارند. این متخصصان ممکن است شامل مدیران، تحلیلگران، متخصصان رسانه های اجتماعی، طراحان وب و نویسندگان محتوا باشند. مهارت‌های ارتباطی نوشتاری و شفاهی مؤثر در رزومه نشان می‌دهد که می‌توانید با همکاران و مشتریان به طور مؤثر برای تولید محتوای با کیفیت برای یک سازمان ارتباط برقرار کنید.

 

مطالب مرتبط: چگونه مهارت های ارتباطی را بهبود بخشیم

https://dalnetweb.ir/content-production/

. هنگامی که مسیر روشنی را که می‌خواهید دنبال کنید داشته باشید، می‌توانید خود را برای کسب مهارت‌ها و صلاحیت‌های مرتبط آماده و آموزش دهید.

 

  1. خود را آموزش دهید

کسب مدرک دانشگاهی، دیپلم کالج یا گواهینامه های مرتبط را در نظر بگیرید تا به پیشرفت حرفه ای خود به عنوان یک تولید کننده محتوا کمک کند. بسیاری از شرکت‌ها تولیدکنندگان محتوا را با مدرک لیسانس استخدام می‌کنند تا بتوانید این مدرک را برای به دست آوردن مزیت رقابتی، به ویژه در هنگام جستجوی شغل، دنبال کنید. شما همچنین می توانید یک رشته خاص تر را در رشته یا صنعت مشتاق خود مطالعه کنید. به عنوان مثال، اگر قصد دارید بیشتر بنویسید، رشته زبان انگلیسی یا روزنامه نگاری را در نظر بگیرید. به طور مشابه، اگر قصد دارید یک متخصص محتوای بازاریابی شوید، می توانید در بازاریابی یا تبلیغات تخصص داشته باشید. در اینجا برنامه ها یا رشته های محبوبی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

 

انگلیسی

بازار یابی

روزنامه نگاری

مدیریت کسب و کار

طرح

روابط عمومی

عکاسی

ارتباط

تبلیغات

  1. برای خود یک برند ایجاد کنید
یک برند شخصی ایجاد کنید تا کار و محتوای خود را برای مشتریان یا کارفرمایان بالقوه به نمایش بگذارید.

https://dalnetweb.ir/english-content-production/

مهارت‌های نوشتن محتوا را کشف کرده و چگونگی بهبود این مهارت‌ها را شناسایی می‌کنیم.

نویسنده محتوا چه می کند؟

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که "نویسنده محتوا چه می کند؟" یک نویسنده محتوا، محتوای دیجیتال و چاپی را برای سازمان ها با هدف عمومی کردن خدمات و کالاهای آنها توسعه و تولید می کند. نویسندگان محتوا جزئیات یک محصول را توصیف می کنند، ارزش ها و اهداف شرکت را منعکس می کنند و محتوا را با مخاطبان هدف شرکت همسو می کنند. یک نویسنده خوب محتوا قابل اعتماد است و کار خود را به موقع ارسال می کند.

 

راه های مختلفی برای کسب تجربه در این بخش وجود دارد، از جمله تکمیل دوره کارآموزی. یادگیری نحوه استفاده از برنامه های مختلف انتشار و نوشتن می تواند به شما در موفقیت در این صنعت کمک کند. وظایف اصلی یک نویسنده محتوا شامل موارد زیر است:

 

با ایجاد یک کپی به خوبی نوشته و مختصر، محتوای جذابی برای کانال های دیجیتال و چاپی ایجاد کنید.

تاکتیک های سئو را برای بهبود محتوای دیجیتال در وب سایت و پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود اجرا کنید.

ساختار و محتوای مواد تحقیق و محتوای رقبا را مطالعه کنید.

یک برنامه سرمقاله ایجاد کنید و با بقیه تیم بازاریابی کار کنید تا از ارسال به موقع آنها اطمینان حاصل شود.
https://dalnetweb.ir/content-production/

اما در یک مقطع در سال 1944، کارخانه‌های تولیدی آمریکا که از رکود بزرگ شکسته شده بود، به تولید هواپیمای ژاپن در تمام سال‌های جنگ روی هم رفت. در نتیجه، نیمی از تولیدات جنگی جهان از آمریکا آمده است" در طول جنگ جهانی دوم. آههه، روزهای شکوه برتری آمریکا.)

 

اما بیایید در واقع به تاریخ بیشتر برگردیم، به مثالی حتی بهتر از فرآیند تولید خط مونتاژ برای تقلید:

 

آشپزخانه های فرانسوی

 

(هه! شرط ببندید که هیچ کس آن را بعد از اشاره به جنگ جهانی دوم ندیده است.)

 

غذاهای فرانسوی به درستی از احترام بالایی برخوردار است. با این حال، این سیستم تیپ اسکوفیه است که مسلماً بیشترین تأثیر را بر ناهار خوری عالی در سراسر جهان داشته است. (یعنی تا زمانی که کووید 19 + سیاست ارتجاعی رقت بار فروش را مجبور به کاهش 90٪ کرد)

 

ظهور منوی à la carte در هتل‌های فرانسه در آن زمان - یا توانایی مشتریان برای سفارش هر چیزی که می‌خواهند، گاهی اوقات ده‌ها مورد - یک کابوس لجستیکی ایجاد کرد. آنچه برای مصرف کنندگان خوب بود، مسلماً برای پخت و پز کارآمد معکوس بود.

 

بنابراین سیستم تیپ Escoffier یک مکاشفه بود، که انعطاف پذیری را برای نقش های مختلف فراهم می کرد تا بتوانند همزمان روی چندین غذا کار کنند، دور هم جمع شوند و به اندازه کافی سریع به غذاخوری ها بروند تا همچنان گرم و خوشمزه باشند.

 
https://dalnetweb.ir/english-content-production/

 

 

بغض کردن و شکایت کردن در توییتر ممکن است به شما کمک کند که از خود بیخود شوید. اما این به شما در رتبه بهتر کمک نمی کند.

 

پس باید تطبیق پیدا کنی همه ما انجام می دهیم.

نکته این همه پیچیدگی این است که تولید محتوا = ایجاد محتوا در مقیاس، حجم، با یک تیم بزرگتر، از جمله متن، تصاویر، ویدئو و صدا، در کانال های متعدد مانند سایت شما، رسانه های اجتماعی، خبرنامه های ایمیل، تبلیغات PPC ، و بیشتر - همه در همان زمان به صورت موازی.

 

پف این برای یک جمله اجرا شده چگونه است؟ گرامری آن یکی را دوست ندارد.

 

قبل از اینکه در مورد چگونگی انجام این کار صحبت کنیم، باید بفهمید چه کسی این کار را انجام می دهد. در اینجا دلیل آن است.

 

چگونه یک تیم ماشین تولید محتوا را برای حداکثر خروجی ساختار دهیم

قدیمی ها چه می گویند؟

 

اگر می خواهید سریع حرکت کنید، تنها بروید، اما اگر می خواهید راه دور بروید، با هم بروید.

 

این همان #حقیقت است.

 

من می توانم این مقاله 3.5 هزار کلمه ای را در 3-4 ساعت بنویسم (در واقع، بازنویسی کنم). نه بزرگ اما تعهدات بزرگتر (برنزه کردن، نوشیدن مشروب در ساحل و غیره) من را از انجام چندین بار در هفته باز می دارد.
https://dalnetweb.ir/english-content-production/

برخی از برندها ممکن است با سازندگان محبوب در رسانه های اجتماعی تماس بگیرند و از آنها بخواهند که در مورد محتوا کمک کنند.

  1. یک شبکه توسعه دهید

همانطور که به توسعه مهارت های تولید محتوا و ایجاد مخاطب ادامه می دهید، می توانید یک شبکه توسعه دهید و در حرفه خود پیشرفت کنید. به اشتراک گذاری محتوای خود با مصرف کنندگان می تواند به شما کمک کند تا یک برند ایجاد کنید و با هنرمندان دیگر ارتباط برقرار کنید. شما می توانید با همکاری با دیگران در پروژه های بزرگ یا کمپین های محتوا الهام بگیرید. اگر شبکه ای از همکاران و طرفداران کار خود بسازید، می توانید محتوای خود را برای رشد برند خود تطبیق دهید. شبکه شما ممکن است به شما در شناسایی فرصت های شغلی جدید و نشان دادن ارزش به کارفرمایان بالقوه کمک کند.

 

  1. کسب تجربه
همانطور که به تولید محتوا و کسب تجربه ادامه می دهید، می توانید در جنبه های تولید محتوا متخصص شوید و فرصت های معناداری را دنبال کنید. سعی کنید به طور مداوم مهارت های خلاقانه خود را توسعه دهید و در مورد پیام های برند و روانشناسی مصرف کننده بیاموزید. فن آوری جدید را آزمایش کنید و نرم افزار جدیدی را امتحان کنید تا به شما کمک کند پیام خود را به روز نگه دارید.
https://dalnetweb.ir/english-content-production/

 

درخواست بازخورد مشتری پرسیدن از مشتریان ممکن است راه ساده ای برای ایده گرفتن به نظر برسد، اما اغلب سوالات بی پاسخی در مورد محصول یا فضای شما وجود دارد که می توانید به آنها پاسخ دهید. ایجاد محتوا حول این سؤالات تأثیر مستقیم و معناداری بر مشتریان فعلی شما خواهد داشت.

خودتان را به جای مخاطبانتان بگذارید. به عنوان یک بازاریاب، اولین مسئولیت شما این است که مشتری خود را درک کنید. بنابراین، هنگامی که به دنبال ایده های جدید هستید، به این فکر کنید که مشتری شما چه چیزی را جذاب، جالب یا مفید می داند. سپس بررسی کنید که چگونه این ایده ها می توانند با استراتژی محتوای شما کار کنند. می‌توانید سایت‌هایی مانند Quora را بررسی کنید تا دریابید که افراد درباره چه موضوعاتی در زمینه‌های تخصصی شما سؤال می‌کنند.

با گروه های بزرگتر در سازمان خود طوفان فکری کنید. دانش سازمانی شما ابزاری قدرتمند برای استفاده در هنگام ارائه ایده های محتوای جدید است. به عنوان مثال، تیم پشتیبانی مشتری شما بینش زیادی در مورد مشکلات روزمره مشتریان شما دارد. تیم فروش شما دانش زیادی در مورد راه حل هایی دارد که مشتریان بالقوه از شما نیاز دارند یا می خواهند بیشتر درباره آنها بشنوند
https://dalnetweb.ir/english-content-production/

 

این پست شما را در فرآیند برنامه ریزی استراتژی بازاریابی محتوا راهنمایی می کند و به شما می آموزد که چگونه موثرترین نوع محتوا را برای جذب مخاطب هدف خود ایجاد کنید.

 

در اینجا خواهید یافت:

 

بازاریابی محتوا چیست؟

چرا از بازاریابی محتوا استفاده کنیم؟

هدف از بازاریابی محتوا چیست؟

مزایای بازاریابی محتوا چیست؟

آمار بازاریابی محتوای B2B

انواع بازاریابی محتوا

بهترین روش های بازاریابی محتوا

چگونه یک استراتژی بازاریابی محتوا ایجاد کنیم؟

اصول بازاریابی محتوا چیست؟

10 فرمت محتوای کارآمد برای استفاده در استراتژی شما کدامند؟

نمونه های بازاریابی محتوا

6 بهترین ابزار بازاریابی محتوا

نقش ROI در بازاریابی محتوا چیست؟

بسته شدن

بازاریابی محتوا راهی برای جذب مخاطب و افزایش تعداد مشتریان خود بر اساس ایجاد محتوای مرتبط و ارزشمند است.

 

این استراتژی قادر به جذب، مشارکت و ایجاد ارزش برای مخاطبان یک برند است. این روش درک مثبتی از نام تجاری شما ایجاد می کند و کسب و کار بیشتری را برای شرکت شما ایجاد می کند.

 

این دیگر یک روند بازار نیست، بلکه یک سرمایه گذاری استراتژیک برای دستیابی به موفقیت تجاری بیشتر است. با بازاریابی محتوا، یک نام تجاری می تواند ارتباط و دیده شدن بیشتری را به صورت آنلاین به دست آورد و توسط مشتریانش شناخته شود.

https://dalnetweb.ir/english-content-production/

این بدان معنا نیست که شما نباید به سوالاتی که اغلب دریافت می کنید پاسخ دهید، اما باید آن را به روش دیگری انجام دهید.

 

با افرادی که به تلفن های شرکت شما پاسخ می دهند، چه در بازاریابی و چه در فروش، چت کنید. سوالاتی که مشتریان شما اغلب می پرسند چیست؟ با تیم فروش خود همراه شوید و این سوالات را بپرسید:

 

مشتریان احتمالی شما بیشتر از همه کدام سوال می پرسند؟

چه ایراداتی به طور مرتب مطرح می شود؟

توضیح کدام مفاهیم برای تیم فروش شما دشوار است؟

رایج ترین دلیلی که مشتری تصمیم می گیرد خرید نکند چیست؟

اکنون به این مسائل در پست های وبلاگ فردی بپردازید. همچنان می‌توانید فهرستی از پرسش‌های متداول را داشته باشید که دارای خلاصه‌ای از پاسخ و پیوندی به پست‌های وبلاگ است.

 

همچنین باید به وب سایت محصول خود نگاه کنید و دلیل عدم پاسخگویی به این سوالات را در توضیحات محصول خود مشخص کنید. مشتریان بالقوه با محصول شما درگیر می شوند، وقت خود را در وب سایت شما می گذرانند و هنوز سؤالاتی دارند. یعنی شما یک شکافی دارید که باید پر کنید. هر مشتری بالقوه ای برای جستجوی بیشتر وقت نمی برد. چند مشتری را از دست داده اید زیرا فکر می کنند محصول شما با نیازهای آنها مطابقت ندارد؟

 https://dalnetweb.ir/english-content-production/

مرحله 3: یک حسابرسی محتوا انجام دهید

ممیزی محتوا برای شناسایی شکاف‌های محتوا عالی است - محتوایی که می‌توان آن را بهبود بخشید یا محتوای همیشه سبز که می‌تواند به قالب‌های دیگر تبدیل شود یا برای سایر نیازهای بازاریابی تغییر کاربری دهد.

 

حسابرسی محتوا به بررسی تمام محتوای کسب و کار شما اشاره دارد. فرآیند حسابرسی شامل تجزیه و تحلیل محتوا برای افشای نقاط قوت، ضعف و نحوه تاثیر آنها بر محتوا و استراتژی بازاریابی شما است.

 

برای انجام ممیزی محتوا، شروع کنید،

 

تعریف اهداف کسب و کار و مزایای ممیزی در استراتژی بازاریابی کلی شما.

بررسی تمام محتوای موجودی محتوای شما. شما می توانید این کار را با فهرست کردن همه URL های همه محتوای منتشر شده و تقسیم آنها به دسته ها برای سازماندهی آسان انجام دهید.

تجزیه و تحلیل داده های مرتبط با هر محتوا. می توانید این کار را به صورت دستی یا خودکار با استفاده از ابزار ممیزی محتوا انجام دهید.

ایجاد یک برنامه عملیاتی بر اساس اهداف تعریف شده کسب و کار. برنامه اقدام شما می تواند برخی از محتواها را بهبود بخشد، برخی را به همان شکلی که هستند نگه دارد، یا اگر با اهداف تجاری شما همخوانی ندارد، برخی را حذف کند.
https://dalnetweb.ir/english-content-production/