من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

                  

چگونه یک استراتژی محتوا ایجاد کنیم

عناصر زیادی برای ایجاد یک استراتژی محتوا وجود دارد، و شما باید در صورت نیاز آن ها را برای سازمان، تیم ها و مشتریان خود بپذیرید. تمام محتوایی که ایجاد می‌کنید باید با استراتژی‌ای که برای دستیابی به اصول محتوای خوب تلاش می‌کند، همانطور که در کتاب «عناصر استراتژی محتوا» ارین کیسان برجسته شده است، اطلاع‌رسانی شود.

 

ارین بیان می کند که محتوای خوب این است:

 

مفید

کاربر محور

پاک کردن

استوار

مختصر

پشتیبانی

به عنوان بخشی از استراتژی خود، ممکن است بخواهید:

 

ممیزی محتوا انجام دهید

اعتبار ایده های محتوا

اولویت بندی محتوا با استفاده از روش ها و تکنیک های عملی

یک معماری پیام بسازید

برای همه انواع محتوا خلاصه محتوای موثر ایجاد کنید

محتوا را تست کنید تا بفهمید چه چیزی بهترین کار را دارد

لیست کارهای بالقوه ای که می توانید انجام دهید طولانی است، اما لیست بالا نقطه شروع خوبی است! برخی ملاحظات کلیدی وجود دارد که باید رعایت کنید تا مطمئن شوید هر محتوایی که برند شما ایجاد می کند موثر است.

تولید محتوا با هدف

همه محتوای شما باید هدفی داشته باشد، وگرنه چرا برای ایجاد آن وقت صرف می کنید؟ چه برای کسب و کار، چه کاربر یا هر دو، محتوا باید هدفمند باشد.

تولید محتوا انگلیسی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.